بسته بندی, کارتن اسباب کشی, مقالات

ترفندهای اسباب کشی

ترفند های اسباب کشی

ترفندهای اسباب کشی می تواند به جابجایی هرچه بهتر اثاث کمک شایانی کند. اگر خواهان جابجایی بی‌دردسر و با کم ترین خسارت هستید تا پایان با ما همراه باشید.

ترفند استفاده از کارتن مناسب

انتخاب کارتن مناسب یکی دیگر از ترفندهای اسباب کشی و راه های جلوگیری از شکستن اثاث در جابجایی است. اینکه چه نوع کارتن و با چه ابعاد و یا چند لایه بودن ان را انتخاب کنیم. اگر حجم وسیله ای که داخل کارتن قرار می دهیم بیشتر از فضای داخل آن باشد، قطعا باعث آسیب دیدن کالای ما در داخل جعبه میشود.

با توجه به طیف وسیع جعبه‌های موجود در بازار انتخاب جعبه‌ای که مناسب کار شما باشد و نیازهایتان را در زمینه بسته بندی محصولات برآورده سازد، دشوارتر از آن چیزی ست که به نظر می‌رسد. امروزه نیز به دلیل تنوعی که در زمینه محصولات مختلفی همچون مواد غذایی، بهداشتی، آرایشی و … وجود دارد، کارتنی که برای بسته بندی آنها مورد استفاده قرار می گیرد مهم است. هر میزان که بسته بندی از کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب برخوردار باشد، فروش آن محصول نیز افزایش می یابد. در ادامه نگاهی اجمالی خواهیم داشت به انواع بسته بندی که بازار کارتن که به عنوان یک شرکت کارتن بسته بندی که در کرج، شناخته می شود، ارائه می‌دهد. ضمنا جهت استعلام قیمت کارتن می‌توانید از طریق مشاوران ما اقدام نمایید.

09352681625

کارتن پنج لایه

بازارار کارتن مجموعه‌ای از جعبه‌های مقوایی دو جداره را در سایزهای استاندارد تولید می‌کند. این جعبه‌ها از مقوای دو لایه موج‌دار ساخته شده‌اند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، ساختار این نوع مقوا شامل دو ورقه مقوایی صاف می‌شود که از بالا و پایین دو لایه ورقه مقوایی موج‌دار را در بر گرفته‌اند. مرز میان این دو ورقه موج‌دار، یک لایه ورقه مقوایی صاف می‌باشد. جعبه‌های مقوایی دو جداره را می‌توان برای انواع بسته بندی اقلام سنگین مورد استفاده قرار داد. چرا که استحکام و مقاومت بالای این جعبه‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

استفاده از کارتن 5 لایه اصلی ترین ترفند اسباب کشی برای خسارت ندیدن وسایل است.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *