کارتن اسباب کشی, مقالات

کارتن مناسب اسباب کشی کدام است؟

کارتن مناسب اسباب کشی

کارتن مناسب اسباب کشی کدام است؟

کارتنی است که هم مقاومت مناسبی در برابر رطوبت داشته باشد هم تحمل باری که در داخل آن قرار می گیرد.

هدف ما در بازار کارتن آشنایی هرچه بیشتر کاربران با انواع کارتن و مناسب ترین نوع آن برای حمل و جابجایی بهتر اثاث منزل و به حداقل رساندن خسارات احتمالی در زمان اثاث کشی است . که یکی از دغدغه های اصلی در زمان جابجایی است.

بنظر شما کارتن مناسب اسباب کشی کدام است؟ باید گفت: کارتن های مناسب اثاث منزل معمولا در 3 سایز کوچک متوسط و بزرگ میباشد که برای و سایل شکستنی و چینی آلات بهتر است از کارتن کوچک و متوسط استفاده شود و برای لوازم برقی و دکوری در کل از کارتن بزرگ برای وسایل حجیم اما کم وزن تر باید استفاده کرد.

نکته ی دیگر که از شکستن وسایل داخل کارتن جلوگیری میکند استفاده از یک نوع عایق و یا ضد ضربه است. میتوان از لباس، نایلن حباب دار و روزنامه استفاده کرد. بهترین گزینه نایلن حباب دار است که سالهای طولانی در بازار برای جابجاییه اجسام بخصوص اجسام حساس بی رقیب بوده است .

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن های اثاث کشی بازار کارتن علاوه بر اندازه و ابعاد متفاوت دارای لایه های متفاوت نیز هست. از جمله کارتن بزرگ 5لایه، کارتن بزرگ 3 لایه و …

بازار کارتن برای سهولت دسترسی کاربران به انواع کارتن و دریافت مشاوره ی بیشتر برای دریافت سریع کارتن شماره های تماس خود را در دسترس کاربران در انتهای مطالب قرار داده است.

تماس با ما شما را در انتخاب کارتن و لوازم جانبی دیگر اسباب کشی راهنمایی می رساند. که این تجربه بینظیر این امر مشکل را برای شما شیرین و به یاد ماندنی میکند.

اندازه کارتن باید به اندازه‌ی وسایلی که قصد اسباب کشی آن‌ها را دارید، مناسب باشد. اندازه بزرگتر از اسباب و وسایل می‌تواند باعث عدم استفاده بهینه از فضای داخل کارتن شود. و اندازه کوچکتر ممکن است باعث آسیب رساندن به اسباب کشی شود.

مطالب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *