بسته بندی, کارتن اسباب کشی, مقالات

بسته بندی یخچال ساید

بسته بندی یخچال ساید

در این مطلب به می پردازیم به نکاتی در مورد نحوه بسته بندی یخچال ساید پس تا انتها با ما همراه باشید.

۱. قبل از اسباب‌کشی وسایل داخل یخچال را خالی کنید تا برفک‌های داخل فریزر یخچال آب شود.

۲. سپس یخچال را تمیز کنید چون در غیر این صورت در حین حمل و نقل برفک داخل یخچال آب شده و راه پله یا داخل خانه را کثیف می‌کند، پس بهتر است که یخچال را با دقت تمیز کنید.

۳. کابل برق یخچال را جمع کرده و آن را با چسب نواری به پشت یخچال محکم بچسبانید.

۴. اگر احیاناً کارتن یخچال را دارید، دیگر گزینه مناسبی برای بسته‌بندی مجدد یخچال نیست.

۵. پیچ‌های تنظیم ارتفاع یخچال را ببندید تا در هنگام جابجایی جدا نشوند.

۶. اگر راه پله‌ تنگ و کوچک است بهتر است درب یخچال ساید بای ساید را جدا کرده و به صورت جداگانه حمل کنید تا یخچال با رعایت نکات ایمنی جابجا شود.

۷. بهتر است یخچال در حالت عمودی حمل شود زیرا گاز فریون داخل یخچال خیلی حساس است و بهتر است زیاد جابجا نشود.

۸. بعد از اینکه اثاث‌کشی تمام شد، یخچال را فوراً به برق نزنید. بهتر است ۳ تا ۴ ساعت بعد از اثاث‌کشی یخچال را به برق بزنید. بهتر است فیلتر آب یخچال‌های ساید بای ساید را هر سال تعویض کنید.

چگونه همه چیز را در یک روز بسته‌بندی کنیم؟

علاوه بر بسته بندی یخچال ساید برای بسته بندی دیگر وسایل خانه نکاتی وجود دارد که با رعایت آنها می توان این امر را در کوتاه ترین زمان انجام داد. اگر می‌خواهید بسته‌بندی اثاثیه را یک روزه انجام دهید، باید لوازم کار را از قبل تهیه کنید. به کارتن‌های کوچک و بزرگ زیادی نیاز پیدا می‌کنید. کارتن‌های مخصوص اسباب‌کشی به فروش می‌رسند که می‌توانید به راحتی آنها را تهیه کنید. همانطور که در بالا گفتیم، کارتن‌های رگال‌دار برای آویزان کردن کت و شلوار و لباس‌های مجلسی استفاده می‌شوند اما می‌توانید از هر کارتن محکم دیگری نیز برای این کار استفاده کنید. از کارتن‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ استفاده نکنید.

برای بستن درب کارتن‌ها به چسب پهن شیشه‌ای یا کاغذی احتیاج دارید. باید دور تا دور کارتن را چسب‌کاری کنید تا موقع اسباب‌کشی وسایلتان بیرون نریزد. اگر تمامی تجهیزات لازم برای بسته‌بندی را تهیه کنید به راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی همه چیز را آماده کنید و سپس اقدام به جابجایی و حمل بار به کمک متخصصان در این زمینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *