بسته بندی, مقالات

بسته بندی اسباب‌بازی و کمدها

اولین نکته‌ای که در خدمات بسته بندی برای اسباب کشی باید به آن توجه کرد کیفیت لوازم مورد استفاده برای بسته بندی اثاثیه است. چرا که در صورت عدم برخورداری از کیفیت مناسب تمامی لوازم مورد آسیب قرار خواهند گرفت. به دنبال آن علاوه بر هزینه‌هایی که برای خرید اقلام پرداخت کرده‌اید باید خسارت وارده به اثاث منزل را نیز بر عهده بگیرید.  در ادامه به نحوه بسته بندی اسباب‌بازی و کمدها می پردازیم.

بسته بندی اسباب‌بازی ها

برای سالم ماندن اسباب بازی‌های کودکتان در اسباب کشی آن‌ها را درون جعبه قراردهید و در کمد بگذارید تا از شکستن آن‌ها جلو گیری کنید. شما می‌توانید برای انجام این کار از فرزندتان نیز کمک بگیرید و از او بخواهید وسایلش را درون جعبه بگذارد. این کار سبب می‌شود که شما در خانه جدید سردرگم نشوید وعلاوه بر تمام اینها، بیرون آوردن تک تک اسباب بازی‌ها از جعبه برای فرزندانتان کار جذابی خواهد بود.

بسته بندی کمدها

یک روش فوق العاده برای جابجایی کمد لباس‌ها در اسباب کشی خالی نکردن کشو‌ها و کمد از لباس است. داخل هر یک از کشو‌های پاتختی و میز آرایش را تمیز کرده و لوازم داخل آن را به طور مرتب بچینید. سپس کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به منظور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب محکم کنید و خود کیسه را نیز می‌توانید به داخل کشو بچسبانید. درب کشو‌ها را اگر قفل نداشته باشند می‌توانید با چسب به بدنه کمد بچسبانید تا در هنگام جابجایی باز نشوند.

به هنگام اسباب کشی، وسایل چوبی دارای گوشه‌های زاویه دار مانند میزها، بیشتر در معرض صدمه قرار می‌گیرند؛ لذا برای مراقبت و نگهداری از این قبیل لوازم چوبی، ابتدا روی زوایا را با پلاستیک حباب دار و یا حتی پلاستیک ساده یا روزنامه پوشانده سپس لایه دیگری از مقوای ضخیم بر روی پوشش قبلی قرار دهید. برای این منظور از چسب‌های محکم نواری استفاده کنید. توجه داشته باشید هنگامی که برای محکم کردن پوشش‌های حفاظتی برای لوازم، چسب‌های نواری را به کار می‌برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

بنابراین در این مطلب بطور کامل به بسته بندی اسباب‌بازی و کمدها اشاره کردیم. امیدوارم انتخاب نهایی شما بازار کارتن باشد.

مطالب دیگر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *