تولید کارتن در کرج, فروش کارتن در کرج, مقالات

جعبه آماده برای بدلیجات

جعبه آماده برای بدلیجات

یکی از مهمترین مشکلات فروش بدلیجات نداشتن جعبه برای تحویل به مشتری است. بخصوص در ارسال پستی، ارسال بدلیجات بدون جعبه اصلا وجهه ی خوبی ندارد. جعبه آماده برای بدلیجات بهترین گزینه برای قراردادن بدلیجات و ارائه به مشتری می باشد. زیرا تهیه جعبه های سفارشی باید در تیراژ بالا بوده و ممکن است هزینه بر باشد. از آنجایی که جعبه آماده امکان چاپ هم دارد، می توان به عنوان ابزار تبلیغاتی هم از آن‌ها استفاده کرد.

اهمیت استفاده از جعبه آماده برای بدلیجات چیست؟

خرید بدلیجات برای خانم ها همیشه جذاب و وسوسه کننده می باشد. بدلیجات با تنوع بسیار بالا و پایان ناپذیری که دارند، یک کالای پرطرفدار و پرفروش می باشند. که اغلب آن ها فاقد جعبه یا بسته بندی مناسب هستند. همچنین با وجود بیماره کرونا خرید اینترنتی افزایش زیادی یافته است. در نتیجه انتخاب بسته‌بندی مناسب اهمیت زیادی دارد. جعبه آماده برای بدلیجات نه تنها برای تحویل در فروش حضوری شیک و مشتری پسند است. بلکه مشکل بسته بندی برای ارسال پستی را نیز به راحتی حل می کند.

امروزه بسته بندی اهمیت خاصی دارد. و درواقع همه چیز است. هر چقدر کیفیت محصول بالا باشد و در بازار خاص و منحصر به فرد باشد، بدون جعبه ی شیک و مناسب ارزش واقعی آن زیر سوال می رود. زیرا اولین چیزی که مشتری به آن توجه می‌کند، ظاهر محصول است. وقتی با یک جعبه مناسب و شیک کالای خود را به مشتری تحویل می دهید، نشان می دهید که محصول شما هم مانند بسته بندی آن منحصر به فرد است. بنابراین هرگز در انتخاب جعبه برای کالای خود کوتاهی نکنید.

مزایای جعبه آماده برای بدلیجات چیست؟

  • این جعبه در تعداد پایین قابل تهیه می باشند. بنابراین نیاز به سفارش در تیراژ بالا و صرف هزینه زیاد نمی باشد.
  • جعبه آماده برای بدلیجات قابلیت چاپ لوگو و نام تجاری و طرح دلخواه شما را دارد. تا هر بار که مشتری از محصولات شما استفاده می کند، لوگو و نام تجاری شما را دیده و در صورت نیاز به راحتی با شما تماس بگیرد.
  • جعبه آماده برای بدلیجات مانع خراب شدن و پیچ خوردن بدلیجات می شود.
  • جعبه آماده برای بدلیجات باعث حمل راحت تر آن ها می شود. خصوصا خانم ها برای قراردادن آن ها در کیف خود، نه تنها به راحتی آن را پیدا می کنند. بلکه بدلیجات آن ها خراب نمی شود.
  • جعبه آماده برای بدلیجات از محتویات داخل آن محافظت می کند.
  • قیمت جعبه آماده مناسب است.
  • جعبه آماده برای انواع بدلیجات مناسب می باشد.
  • مشتریان جعبه آماده برای بدلیجات را نگه داشته و از آن استفاده می کنند. در نتیجه می توانند یک ابزار تبلیغاتی موثر برای فروشندگان باشند.
  • جعبه آماده برای بدلیجات مشتری را به خرید تشویق می نماید.
  • با استفاده از جعبه آماده، مشتریان برند شما را به همه ی دوستان خود توصیه می نمایند.
  • این جعبه ها از مواد کاملا طبیعی ساخته شده اند و کاملا قابل بازیافت می باشند. در نتیجه هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی نمایند.
  • جعبه آماده برای بدلیجات اعتبار برند را در نگاه مشتری بالا می برد.

معمولا چه سایز جعبه برای بدلیجات مناسب است؟

ازآنجایی که بدلیجات حجم چندانی ندارند، سایزهای کوچکتر آن ها با توجه به نیاز مشتری مناسب می باشند.

انواع بدلیجات و زیورآلات فلزی، سنگی، چوبی و غیره، اغلب فاقد جعبه می باشند. اغلب فروشندگان بدلیجات، محصول خریداری شده را به همان صورت و یا در کیسه های مختلف تحویل مشتری می دهند. ارائه یک گوشواره یا دستبند و هر نوع دیگر بدون جعبه جلوه ی خوبی نداشته و ارزش محصول را پایین می آورد.

اما استفاده از جعبه آماده حتی برای محصولات معمولی باعث می شود مشتری احساس کند محصول ارزشمندی خریده است. در نتیجه رضایت بیشتری خواهد داشت و برای خرید دوباره بیشتر راغب باشد.

قرار دادن بدلیجات در یک جعبه آماده نشان دهنده ارزش و احترامی است که برای مشتری قائل می شوید. همچنین نشان می دهد شما به جزئیات کار خود اهمیت بیشتری می دهید. در نتیجه در ذهن مشتری برند شما معتبرتر و حرفه ای تر به نظر می آید.

مشتریان خرید از برندها را دوست دارند و ترجیح می دهند خرید لوکس و با کیفیتی انجام دهند. و جعبه آماده برای بدلیجات بخصوص اگر به همراه آن از یک ساک دستی آماده نیز استفاده شود، حرفه ای بوودن و کلاس برند شما را نشان می دهد.

آیا جعبه آماده برای بدلیجات برای هدیه مناسب است؟

جعبه آماده از نوع کاغذ کرافت بوده و رنگ آن تقریبا نخودی می باشد. رنگ طبیعی کرافت زیبایی و محبوبیت زیادی دارد. سادگی این جعبه ها باعث می شود بتوان استفاده های متنوعی از آن ها داشت و برای انواع کارها مناسب باشند.

این جعبه ها را می توان به راحتی به زیباترین شکل تزیین نمود تا برای اکثر سلیقه ها مورد پسند قرار گیرند. استفاده از انواع لیبل ها، کاغذهای رنگی، روبان های زیبا و کارت های تبریک به زیبایی آن افزوده و جذاب می نماید. در نتیجه نیاز به خرید جعبه هدیه را برطرف می نمایند.

جعبه آماده برای بدلیجات جهت استفاده کدام نوع از آن ها مناسب است؟

امروزه بدلیجات تنوع بسیار بالایی دارند. اگر بخواهیم از نظر جنس آن ها تقسیم بندی نماییم، در انواع فلزی اعم از فلزات گران قیمت و فلزات معمولی موجودند. به علاوه امروزه استفاده از بسیاری از انواع زیورآلات بدلی دیگر مانند چوب، چرم، بدلیجات رزینی، سنگی و غیره نیز رو به گسترش می باشد.

جعبه آماده برای همه ی انواع جنس های بدلیجات مناسب می باشد. برخی از زیورآلاتی که می توان برای بسته بندی آن ها از جعبه آماده استفاده کرد، عبارتند از:

  • دستبندها
  • پا بندها
  • گوشواره
  • نیم ست های بدلی
  • انگشتر
  • گیره ها
  • گل سینه

چرا جعبه آماده برای بدلیجات بهترین انتخاب برای سازنده های خانگی می باشد؟

امروزه به نسبت گذشته تعداد افرادی که در خانه زیورآلات بدلی می سازند، بسیار بیشتر بوده و این روند رو به افزایش است. سازنده های بدلیجات با استفاده از رزین، چرم، چوب، سنگ و غیره به دنبال بسته بندی مشخص و مناسب می باشند. اما تهیه یک بسته بندی مقرون به صرفه و زیبا برای آن ها در اولویت می باشد. ضمن آنکه اغلب سازندگانی که در خانه کار می کنند، امکان تهیه جعبه در تعداد بالا و به صورت عمده را ندارند.

در نتیجه جعبه آماده برای بدلیجات بهترین انتخاب برای آن ها می باشد. زیرا در تعداد کم قابل تهیه بوده و بنابراین به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد. همچنین این جعبه ها به راحتی و به سرعت برای آن ها قابل خرید می باشند و همیشه در دسترس می باشند.

سخن پایانی

جعبه آماده برای بدلیجات را به راحتی می توانید تهیه نمایید. معمولا از سایزهای کوچکتر برای بدلیجات استفاده می کنند. زیرا بدلیجات حجم زیادی ندارند. بنابراین تهیه تعداد کم جعبه آماده در سایزهای کوچک، بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما تاثیر آن بر مشتری بسیار بیشتر خواهد بود و شما را در ذهن او برجسته می کند.

بدلیجات محصولاتی هستند که همواره و از دیرباز در تمامی فرهنگ ها و کشورها مورد توجه زنان بوده و هستند. خانم ها از خرید بدلیجات لذت می برند و بدلیل قیمت مناسب و تنوع آن ها هر چند وقت یکبار بدلیجات جدید را جایگزین قدیمی ها می نمایند. بنابراین فروشندگان بدلیجات بهتر است سعی در حفظ مشتریان قبلی را حتما مد نظر داشته باشند. جعبه آماده بدلیجات یک راه ساده برای این کار می باشد. زیرا می توانید نام تحاری و آیدی تماس خود را روی آن چاپ نمایید. بنابراین علاوه بر داشتن یک بسته بندی مناسب و زیبا همیشه در هنگام استفاده در معرض نگاه مشتری باشید تا به خرید دوباره تشویق گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *