بسته بندی, مقالات

بسته بندی گلدان و گیاهان

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم منزل  از نکات مهمی است که شرکت های بسته بندی و باربری باید به آن توجه داشته باشند. بازار کارتن با بهره گیری از نیروهای متخصص، امکان بسته بندی لوازم منزل، مبلمان، تابلو، لوازم آشپزخانه را به صورت استاندارد با رعایت کردن اصول فراهم نموده است. در ادامه همراه ما باشید تا بسته بندی گلدان و گیاهان را به شما آموزش دهیم.

بسته بندی گلدان و گیاهان

برای حمل گیاهان به خصوص گلدان‌های بزرگ و سنگین، چاره‌ای به جز جا به جایی به همان صورت موجود نیست. ولی در مورد گلدان‌های کوچک، می‌توانید مجموعه‌ای از آن‌ها را در یک جعبه محکم مقوایی، چوبی یا پلاستیکی قرار دهید. و در داخل هریک از گلدان‌ها، چوبی به بلندی ارتفاع بلندترین گیاه مجموعه فرو کنید. سپس کیسه زباله‌ای بزرگ و یا پلاستیکی نازک را بر روی سطح دهانه و طرفین جعبه و همچنین پایه‌های چوبی فرو رفته در گلدان‌ها قرار داده و با چسب محکم کنید (منافذی را برای تنفس گیاه باقی بگذارید). بهترین روش بسته بندی گلدان و گیاهان همین نیز می باشد.

فرش ها

به منظور جلوگیری از کثیف شدن فرش و به خصوص ریشه‌های آن به هنگام جا به جایی، ابتدا پارچه‌ای را در قسمت ریشه‌ها به صورت دولا به گونه‌ای قرار دهید که ریشه در بین دو لایه پارچه واقع شود، سپس فرش را با پارچه لوله کنید. در نهایت اگر پارچه بزرگ دیگری در دسترس دارید، به دور فرش لوله شده نیز بپیچید.

وسایل با ارزش

جواهرات و وسایل با ارزش قیمتی خود را در اسباب کشی در جای خاصی قرار دهید. آن‌ها را با سایر وسایلتان جابه جا نکنید و بهتر است آن‌ها را با وسیله نقلیه خود جابه جا کنید. برای بسته بندی طلا و جواهراتتان می‌توانید از کیسه‌های میان وعده استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که شما از وسایل باارزشتان غافل نشوید وآن‌ها را گم نکنید.

راهنمای اسباب کشی؛ از نحوه بسته بندی وسایل تا ترفندهای جالب

بسته بندی گلدان و گیاهان

بسته بندی اسباب منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *