کارتن اسباب کشی, مقالات

کارتن های اسباب کشی رایج و متداول بین مردم کدامند؟

کارتن های اسباب کشی رایج

کارتن‌های اسباب‌کشی رایج در انواع مختلفی تولید می‌شوند تا برای بسته‌بندی انواع وسایل مناسب باشند. رایج‌ترین انواع کارتن‌ها عبارتند از: کارتن‌های سه لایه، پنج لایه و کارتن‌های مخصوص برای وسایل شکستنی. کارتن‌های سه لایه معمولا برای وسایل سبک‌تر و کوچک‌تر مناسب هستند، در حالی که کارتن‌های پنج لایه برای وسایل سنگین‌تر و بزرگ‌تر طراحی شده‌اند. کارتن‌های مخصوص شکستنی نیز با استفاده از مواد تقویت‌شده و جداکننده‌های داخلی، از وسایل حساس شما محافظت می‌کنند. انتخاب نوع کارتن مناسب به عوامل مختلفی مانند وزن، حجم و نوع وسیله بستگی دارد.
در تعریف کارتن های اسباب کشی رایج میتوان گفت به کارتن هایی گفته میشود که مناسب حمل بار و اسباب کشی باشند. کارتن ها دارای استاندارهایی می باشند که میتوان به جنس و ابعاد و مشخصات ظاهری و مقاومت و… آنها اشاره کرد.

خرید کارتن اسباب کشی در بازار کارتن

یکی از لوازم مهم و حیاتی برای جابجایی اثاثیه در اسباب کشی، کارتن است. کارتن ها در انواع مختلف و سایزهای کوچک به بزرگ در بازار عرضه شده است. سوال مهمی که ممکن است برای مشتریان بوجود اید؟ این است که چگونه از متناسب بودن ابعاد کارتن با لوازمشان مطمئن باشند. برای مثال کارتن های اسباب کشی رایج کدام ها هستند؟

کارتن اسباب کشی از الزامات جابجایی است. تنها کاربرد کارتن قرار دادن لوازم درون آن و حمل اسان نمی باشد بلکه با خرید کارتن اسبابکشی مقاوم و محکم از  آسیب رسیدن به لوازم شما و گم شدن وسایل شما جلوگیری میشود. بسته بندی لوازم هنگامی که در کارتن ها انجام شود کمک می کند تا اسباب کشی راحت شود. کارتن اسباب کشی به ویژه برای لوازم شکستنی و خرده ریز ها بسیار مهم است.

از کجا و چگونه کارتن مناسب اسباب کشی را بخریم؟

یکی دیگر  از سوالاتی که قبل از شروع اسباب کشی باید به آن توجه کنیم، این است که چه کارتنی با چه جنسی و ابعادی و از کدوم مراکز خریداری کنیم؟

همانگونه که در مقالات قبلی ذکر کرده بودیم، کارتن های اسباب کشی دارای انواع گوناگون و در ابعاد و اشکال مختلفی می باشند. همه آنها مناسب اسباب کشی نیستند. کارتن اسباب کشی  که برای جابجایی لوازم مهم شما انتخاب می شوند باید به اسانی قابل حمل، ابعاد متناسب با لوازم، مقاوم  باشند.

ابعاد مناسب کارتن به این معناست که کارتن نه خیلی بزرگ که جا به جایی آن غیر ممکن باشد و نه خیلی کوچک که لوازم کمی درون  آن قرار گیرد. علاوه بر سایز متناسب و قابل حمل راحت، استحکام و مقاومت کارتن نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

ضخامت و استحکام کارتن های اسباب کشی بسیار مهم می باشد. کارتن اسباب کشی به ویژه در هنگام بسته بندی لوازم شکستنی باید از  استحکام  و مقاومت خوبی برخوردار باشند. تا بتواند وزن لوازم  را تحمل کرده  و در جابجایی  ته کارتن در نیاید. یکی از اشتباهات معمول مشتریان استفاده از کارتن های نامناسب موجود در مغازه ها و خیابان است. این مسئله علاوه بر اینکه از نظر بهداشتی کار کاملا اشتباه و نادرستی است؛ باعث بروز خسارت در هنگام جابه جایی خواهد شد.

خصوصیات کارتن اسباب کشی

امروزه برای تولید و ساخت کارتن اسباب کشی، استاندارد های مشخص جهانی از لحاظ جنس، ابعاد، مشخصات ظاهری بیان شده است. و توسط شرکت های بزرگ این استانداردها رعایت شده که البته کلیه کارتن های تولید شده توسط شرکت بازار کارتن نیز دارای این استاندارد ها و مشخصات جهانی است.

با توجه به سابقه بازار کارتن در امر تولید کارتن های اسباب کشی رایج استاندارد برای اسباب کشی اقدامات مفیدی را انجام داده ایم.

کارتن های اسباب کشی تولید شده توسط شرکت ما که ویژه اسباب کشی هستند، دارای استحکام و ابعاد مناسب برای اسباب کشی می باشند. و به جدیت میتوان گفت که کارتن های استاندارد اسباب کشی بهترین گزینه برای جابه جایی های داخلی و فریت بار به خارج از کشور می باشند.

 ویژگی و مشخصات  بارز کارتن های اسباب کشی  تولید شده در بازار کارتن

  • همه ی کارتن های اسباب کشی رایج تولید شده ۵ لایه بوده است. که باعث استحکام لازم برای حمل لوازم و اثاثیه و از ضربه و آسیب دیدن لوازم داخل کارتن جلوگیری میکند. کارتن های اسباب کشی علاوه بر استحکام بالا بسیار سبک بوده و احتمال پاره شدن آنها در حین اسباب کشی خیلی کم است.
  • یکی از مشکلاتی که به هنگام جابجایی کارتن های اسباب کشی وجود دارد حمل آنهاست. شرکت ما برای حل این مشکل و کم کردن مشکلات اسباب کشی، جای دست در دو طرف کارتن قرار داده و به تولید آن پرداخته است. تا حمل و نقل این کارتن ها بسیار راحت باشد.

کارتن استاندارد لوازم

کارتن ویژه حمل کتب

این کارتن ها باید در ابعاد ۳۱×۳۱×۳۲ سانی متر باشند؛ این ابعاد برای بسیاری از لوازم مناسب است. اما بیشترین کاربرد این کارتنها در بسته بندی کتب، اسناد و اوراق ارزشمند و لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. پیشنهاد می شود در صورتی که قصد دارید هر یک از لوازم نام برده شده را بسته بندی کنید حتما از این ابعاد کارتن استفاده کرده تا کمترین آسیب به وسایل شما وارد شود. به این دلیل که کتاب به تنهایی سنگین بوده، و در صورتی که در کارتن های بزرگ بسته بندی شود حمل و جا به جایی آن بسیار سخت میشود. در نتیجه بهترین و مناسب ترین ابعاد برای بسته بندی کتب، کارتن با این ابعاد می باشد.

کارتن اسباب کشی سایز خیلی بزرگ

در لوازم موجود خانه همیشه وسایلی وجود دارند که بزرگ و حجیم بوده و کارتن های سایز  معمولی برای آنها کاربرد ندارد. برای این وسایل احتیاج به کارتن با ابعاد بزرگتری می باشد. شرکت بازار کارتن(کارتن خالی جهت اسباب کشی) برای آسانی کار شما کارتن های در ابعاد بزرگ نیز  تولید کرده است. شما از این کارتنها می توانید برای بسته بندی کردن: پوشاک، کیف و کفش، کالای خواب، اسباب بازی و عروسک و لوازم بزرگ خود استفاده کنید.

شرکت بازار کارتن یکی از بزرگترین شرکت هایی می باشد که تمامی کارتنهای مورد نیاز بسته بندی اسباب کشی را تولید کرده است. تولید کارتن‌های ویژه اسباب کشی از مهمترین تولیدات ما میباشد. با توجه به تجربه چندین ساله شرکت و دانستن نیاز مشتریان برای جابجایی، تمامی کارتنهای خود را با بهترین کیفیت و مناسب برای شما تولید کرده ایم. کارتن های تولید شده در شرکت بازار کارتن در تمامی اسباب کشی های کاربرد دارند.

پ‌ن: کارتن های اسباب کشی رایج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *