کارتن اسباب کشی, مقالات

کارتن مخصوص تلویزیون، جابجا کردن تلویزیون LED در اسباب کشی

کارتن مخصوص تلویزیون

کارتن مخصوص تلویزیون برای محافظت از این وسیله‌ی حساس در حین اسباب‌کشی طراحی شده است. این کارتن‌ها با ابعاد و ضخامت مناسب، از تلویزیون در برابر ضربه، فشار و خط و خش محافظت می‌کنند. استفاده از کارتن مخصوص، به ویژه برای تلویزیون‌های LED که صفحه نمایش شکننده‌ای دارند، بسیار مهم است. همچنین، وجود فوم‌های محافظتی در داخل این کارتن‌ها، از آسیب دیدن گوشه‌ها و لبه‌های تلویزیون جلوگیری می‌کند. با استفاده از کارتن مخصوص تلویزیون، می‌توانید با خیالی آسوده، تلویزیون خود را جابه‌جا کنید و از سالم رسیدن آن به مقصد جدید اطمینان حاصل کنید.


چگونه تلویزیون خود را بسته بندی کنیم؟

در گذشته چون منزل مسکونی اکثرا متراژ های بالا بودند، و دارای انباری بزرگ همه کارتن وسایل خود مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ….. را در انبارهای خود نگهداری میکردند و در زمان اسباب کشی آنها را مورد استفاده قرار میدادند. ولی در حال حاضر به علت متراژهای پایین منزل مسکونی که همه دیگر از خانه ویلایی به آپارتمان نشینی رو آورده ایم به علت فضای کم کارتن های لوازم  را دور می اندازیم و در زمان اسباب کشی نگران جا به جایی لوازم  بزرگمان هستیم که صدمه نبینند.

برای بسته بندی لوازم بدون کارتن چاره نیست جز استفاده از لوازم  بسته بندی مانند سلفون و نایلون حباب دار که بسیار زیبا و بدون هیچ آسیبی لوازم  خود را جا به جا می کنیم. با توجه به قیمت سرسام آور و حساس بودن این وسیله  و بزرگ بودن صفحه نمایش جابجایی آن دشوار است. باید در جابجایی آن نهایت دقت به عمل آید،هر چقدر صفحه نمایش بزرگتر باشد حمل آن سخت تر است.

درست بسته بندی کردن تلویزیون هم اندازه جابجایی آن مهم است. اگر تلویزیون شما کارتن اصلی را دارد که کار را برای شما خیلی آسانتر میشود. با قراردادن تلویزیون داخل کارتن خود و محافظ ها آن را جابجا میکنید. حال اگر کارتن اصلی موجود نیست باید کارتن مخصوص تلویزیون را خریداری کنید. برای بسته بندی و داخل کارتن گذاشتن می توانید از پتو و یا پارچه ضخیم استفاده کنید. حتما قبل از استفاده از کارتن از سالم بودم آن مطمئن شوید تا مقاومت خوبی برای حمل تلویزیون داشته باشد و پارگی و پوسیدگی نداشته باش.

در بسته بندی صحیح باید به نکات زیر توجه کنید:

برای اینکه صفحه تلویزیون بدون هیچ خراشی و آسیبی جابجا کنیم باید از لوازم ایمنی خوبی استفاده کنیم. از جمله این لوازم میتوان به پد های ضربه گیر و کارتن مخصوص حمل تلویزیون استفاده کنیم. این وسایل را میتوانید از فروشگاه های لوازم حمل و نقل خریداری کنید.

ابتدا پد ضربه گیر را کاملا پهن کنید و تلیویزیون را روی آن قرار دهید. تلویزیون را پشت و رو کرده و با استفاده از نوار چسب به پشت پد ها را بچسبانید .در این کار دقت زیادی داشته باشید. هنگامی که کارتن را داخل کامیون قرار می دهید توجه داشته باشید که نوک جعبه های و یا هرگونه نوک تیز نزدیک کارتن تلویزیون نباشد. با رعایت این موارد میتوانید تلویزیون خود را بدون هیچ آسیبی جابجا کنید.

فروش کارتن اسباب کشی در کرج و تهران

اسباب کشی منزل یا اداره از جمله کارهایی است که بسیاری از صاحبان لوازم را از مدت‌ها قبل دچار نگرانی می‌کند. اما جالب است بدانید که اگر یک شرکت باربری مورد اعتماد را به عنوان شرکت عرضه دهنده خدمات انتخاب کرده باشید، و در طی بسته بندی از کارتن بسته بندی استاندارد استفاده کنید، دردسرهای اسباب کشی نزدیک به صفر میشود.

استفاده و کاربرد از کارتن اسباب کشی یکی از شرط های ایمنی اسباب کشی می باشد. اگر خواستار این هستید که این مرحله از زندگی شما بدون مشکل پیش رود بدون شک به دنبال خرید کارتن اسباب کشی روید. شرکت و فروشگاه‌های گوناگونی در زمینه فروش کارتن اسباب کشی در حال کار هستند. این کارتن‌ها در انواع و در قیمت‌های مختلفی به فروش می رسد.

پیدا کردن مرکز خرید کارتن اسباب کشی در کرج و تهران کار راحتی نمی باشد. چرا که در صورت عدم اعتماد به مرکز خرید و فروشگاه لوازم بسته بندی، خرید کارتن اسباب کشی عملاً نا ممکن است.

فروشگاه اینترنتی کارتن اسباب کشی

شرکت بازار کارتن واقع در تهران و البرز، به صورت اختصاصی بهترین تجهیزات و لوازم بسته بندی را به صورت آنلاین و حضوری عرضه میکند. این لوازم  با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. طراحی و کیفیت کارتن‌ اسباب کشی موجود در فروشگاه اینترنتی بازار کارتن، استاندارد و مطلوب اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل است.

در هر کجای ایران عزیز که می باشید می‌توانید از فروشگاه بسته بندی بازار کارتن به خرید کارتن اسباب کشی و سایر لوازم بسته بندی بپردازید و از کیفیت این لوازم بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *