بسته بندی, کارتن اسباب کشی, مقالات

کارتن آماده بسته بندی لوازم در اسباب کشی | خرید کارتن اسباب کشی

کارتن آماده بسته بندی لوازم

کارتن آماده بسته بندی لوازم در بازار کارتن با قیمت مناسب به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ارسال به سراسر کشور .

کارتن آماده بسته بندی لوازم برای آسان شدن جابجایی های اوازم ما کاربرد دارند و این کار دشوار اثاث کشی را برای ما راحتر میکند.

بر اساس تجربه و دشواری اثاث کشی حتماَ با افراد خبره این امر مشورت بگیرید. از لوازم و ملزومات اسباب کشی استفاده کنید و نگران قیمت و هزینه های آن نباشید. شاید ابتدا امر این طور به نظر برسد که شما متحمل پرداخت هزینه های اضافی هستید. ولی با این کار لوازم خود را از آسیب دیدن ایمن کردید و یک اسباب کشی منظم و مرتب دارید.

خانم های خانه دار و شاغل می توانند از مشاوره رایگان ما استفاده کنند. مشاوران ما در کمال صبر و بردباری آماده پاسخگویی به شما هستند. حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید از مشاوره های ما در امر اسباب کشی بهره مند شوید.

کارتن موزی برای اسباب کشی مناسب است؟ استفاده از کارتن موزی در ایران

کارتن موزی در ایران سابقه طولانی دارد در گذشته  به عنوان کارتن اسباب کشی مورد استفاده هم قرار میگرفته است و یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین کارتن های مورد استفاده در ایران می باشد.

جالب است علت این محبوبت کارتن موزی را بدانید؟ همیشه بالا بودن کیفیت باعث محبوبت محصول و یا خدمتی میشود و همیشه در ذهن افراد باقی می ماند، از زمان های قدیم ایران با مشکل تحریم روبرو بوده است. در وارد کردن مواد اولیه مشکلاتی داشته است و همین دلیل مواد اولیه کارتن موزی وارداتی هستند و به همین دلیل این کارتن های موزی با کیفیت بسیار بالایی تولید میشود.

استفاده از کارتن در حمل و جابجایی لوازم

یکی از پرکاربرد تین استفاده از کارتن در امر جابجایی و بسته بندی لوازم می باشد، هنگام جابجایی کارتن های مخصوص اسباب کشی را خریداری میکنیم و در پایان می توانیم کارتن های را بفروشیم و نباید کارتن ها را دور بیاندازیم و با قیمتی پایین تر آن را بفروشیم.

فروش کارتن اسباب کشی در تهران و کرج

خدمات ما فروش انواع کارتن برای خرید می باشد ویژگی های مهم کارتن ها موجود در انبار ما مقاومت بالای آنها، حمل و طراحی زیبا آنها، حمل راحت و ضربه گیر بودن، استفاده آسان از آنها به شمار می آید.

بازار کارتن، تولید کننده انواع کارتن سه لایه و پنج لایه می باشد.

در تیراژ بالا ۱۰۰۰عدد تا ارسال ۱۰ عدد برای مشتریان مقدور می باشد.

امکان عقد قرارداد حضوری و غیر حضوری وجود دارد،تولید انواع ورقها مستحکم و مقاوم، تولید انواع جعبه های دایکاتی، سفارشات در اسرع وقت بدون محدودیت تعدادی پذیرفته میشود.

اهمیت نظم و ترتیب در اسباب کشی

در این متن و توضیح درباره اهمیت نظم و ترتیب اسباب کشی با ذکر مثالی از دو اسباب کشی همزمان می پردازیم:

آقای سعیدی و خانواده روز جمعه اسباب کشی یعنی طی دو هفته آینده مجبور به جابجایی هستند، خانواده آقای سعیدی مشغول جمع کردن لوازم خانه خود هستند و آقای سعیدی به مغازه و فروشگاه های مجاور منزل خود رجوع کرده و به خرید کارتن می پردازد.

بابت آنها مبلغی پرداخت می کند و در منزل چون کف کارتن ها باز هستند تکه مقوا قرار داده و آنها را طناب پیچ میکند و متاسفانه کارتن ها در ندارند ،خانواده وسایل خود را درون کارتن ها قرار می دهند ،به دلیل کوچک بودن کارتن ها تعداد کارتن ها زیاد میشود.

حال در روز اسباب کشی گلایه های زیاد کارگران باربری از زیاد بودن تعداد کارتنها و نا مشخص بودن لوازم داخل کارتن جدا نکردن لوازم شکستنی از لوازم دیگر و برچسب نزاشتن روی کارتنها که همگی این موارد باعث شد تعدادی از ظروف آسیب ببینند.

اسباب کشی آقای سعیدی

اقای مرادی روز جمعه دو هفته اینده اسباب کشی دارند، آقای مرادی به یکی از مراکز معتبر فروش لوازم اسباب کشی تماس میگیرد و کارتن اسباب کشی در تعداد مناسب و سایزهای استاندارد جهت انواع لوازم خود، چسب و دیگر ملزومات با راهنمایی مشاوران خریداری میکند و بارگیری تماس گرفته و در زمان مناسب دچار مشکل نشود تمام کارهایش را با برنامه ریزی کامل انجام می دهد.

کارتن های خریداری شده طی دو روز بعد درب منزل تحویل داده میشود. با کمک خانواده لوازم را مرتب بر اساس ابعاد داخل کارتن بسته بندی می کنند. لوازم شکستنی را با استفاده از ضربه گیر ها داخل کارتن قرار می دهند. با چسب محکم درب کارتن ها را می بنندند.

بعضی کارتن ها که حاوی لوازم شکستنی هستند را علاوه بر چسب زدن طناب پیچ می کنند. همچنین با ماژیک روی هر کارتن علامت گذاری میشود که حاوی چه لوازمی هستند.

و بدون هیچ مشکلی اسباب کشی خود را انجام میدهند و به لوازمشان هیچ گونه خسارتی وارد نمیشود.

در مقایسه کردن اسباب کشی آقای مرادی و سعیدی میتوانیم مشاهده کنیم که هر دو برای کارتن هزینه کردند. ولی آقای سعیدی از کارتنهای غیر استاندارد و ناکارآمد استفاده کرده است. کارتن های اسباب کشی باید مقاومت بالایی جهت تحمل کردن وزن اشیا داشته باشد. جعبه باید مخصوص حمل بار باشد و از مراکز معتبر خریداری شوند.

کارتن اسباب کشی چگونه به ما کمک میکند؟

برای استفاده بهینه و خرید هر کالایی باید از صاحب نظران و مشاوران آن امر مشورت بگیرم. تا با صرف هزینه مناسب بهترین نتیجه را از کار خود دریافت کنیم.

پ‌ن: کارتن آماده بسته بندی لوازم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *