کارتن اسباب کشی, مقالات

کاربرد کارتن در اسباب کشی

کاربرد کارتن در اسباب کشی

برای مقدمه این مطلب به انواع کاربرد کارتن در اسباب کشی می پردازیم.

گزینه اول (با تمرکز بر محافظت از وسایل): کارتن‌ها همانند سپرهایی محکم، از وسایل ما در برابر آسیب‌های احتمالی در طول اسباب‌کشی محافظت می‌کنند. چه ظروف شکستنی باشند و چه اشیاء سنگین، کارتن‌ها با ایجاد یک لایه محافظتی، از سالم رسیدن آن‌ها به مقصد جدید اطمینان حاصل می‌کنند.

گزینه دوم (با تمرکز بر سازماندهی): کارتن‌ها به ما کمک می‌کنند تا وسایل‌مان را به صورت منظم و سازمان‌یافته بسته‌بندی کنیم. با تقسیم‌بندی وسایل به دسته‌های مختلف و قرار دادن هر دسته در یک کارتن جداگانه، می‌توانیم به راحتی وسایل مورد نیازمان را در مقصد جدید پیدا کنیم و از هرج و مرج جلوگیری کنیم.

گزینه سوم (با تمرکز بر سهولت جابجایی): کارتن‌ها با طراحی ساده و سبک خود، جابه‌جایی وسایل را بسیار آسان‌تر می‌کنند. به لطف دسته‌های کارتن‌ها، می‌توانیم به راحتی آن‌ها را بلند کرده و جا به جا کنیم. همچنین، کارتن‌ها به ما اجازه می‌دهند تا وسایل را به صورت لایه لایه روی هم بچینیم و از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.

چرا اسباب کشی کار دشواری محسوب میشود؟

چون خانه جایگاه استراحت و نقطه ایمن هر فرد در زندگیش است و بعد از روز سخت کاری در خانه احساس آرامش دارد حتی اگر به مدت دو ساعت در خانه باشد انرژی و شادابی را از خانه کسب میکند که دوباره و روز بعد مشغول بکار شود. به همین دلیل جابجایی و شلوغی منزل باعث از بین رفتن آرامش میشود به این خاطر اسباب کشی از بقیه کارها امری شخت تر به حساب می آید.

با برنامه ریزی و کمک از موسسات و مشاوره های رایگان میتوانیم نسبتا اسباب کشی راحتتری داشته باشیم.

خرید کارتن مناسب بسته بندی لوازم

در پست قبلی مقایسه اسباب کشی آقای سعیدی و آقای مرادی مشاهده کردیم که هر دو احتیاج به کارتن اسباب کشی داشتند و هر دو مبلغی را پرداخت کردند. ولی متاسفانه آقای سعیدی به خرید کارتن نامناسب و غیر اصولی پرداخت و باعث آسیب دیدن وسایل شد. اما برعکس آقای مرادی از شرکتهای معتبر کارتن اسباب کشی و ملزومات دیگر را خریداری نمود و اسباب کشی بهتری داشت. در نتیجه نمیشود لوازم خود را در هر کارتنی بسته بندی کنیم. کارتن مناسب حمل و نقل و متناسب ضخامت کارتن با وسایل خیلی اهمیت دارد.

بسته بندی وسایل را از کجا شروع کنیم؟

شروع و زمابندی در هر کاری از اهمیت بالایی برخوردار است به ویژه اسباب کشی که امری مهم در زندگی ما می باشد. زمانبندی مناسب که از چند وقت قبل از موعد جابجایی شروع به بسته بندی لوازم کنیم و یا هماهنگ و رزور ماشین حمل بار از نکات مهم در اسباب کشی می باشد.

میزان هزینه مصرفی در اسباب کشی

هزینه اسباب کشی را متناسب با بودجه خود هماهنگ کنید ولی در خرج کردن برای یک اسباب کشی صحیح خسیسی نکنید. چون شما با خرید ملزومات اسباب کشی در حفظ و نگهداری مسایل مهم خود اقدام میکنید.

جابجایی گل و گیاه در اسباب کشی

اکثرا ما دست کم یک گلدان در خانه داریم. برای جابجایی گل و گیاه باید انها را بسته بندی کنیم تا مشکلی و باعث آسیب رستاندن به گیاهان نشویم.

بهترین راه بسته بندی و جابجایی گل و گیاه چیست؟

برای گلدانهای بزرگ چاره ای جز این که انها را به همان صورت در وسیله نقلیه قرار دهیم، نداریم.

ولی گلدانهای، که جابجایی آنها راحتر می باشد را می توانیم چند عدد از انها را درون کارتن اسباب کشی و یا جعبه های پلاستیکی و چوبی قرار دهیم. و فضای خالی بین گلدان ها را در صورت نیاز با نایلون های حباب دار پر کنیم تا گلدانها محکم در جای خود قرار گیرند  تا در حمل و نقل کارتن ها دچار مشکل و شکستگی نشوند.

در آخر درون هر گلدان به اندازه بلندترین گلش درون کارتن اسباب کشی یه چوب قرار می‌دهیم. روی کارتن و هچنین طرفین آن را با یک پلاستیک نازک می پوشانیم. و حتما به این نکته توجه داشته باشید که سوراخ هایی را روی پلاستیک برای تنفس گیاه باز بگذارید.

جهت مشاوره اسباب کشی آسان و خرید کارتن اسباب کشی با ما در تماس باشید.

از خانواده و اقوام خود کمک بگیرید

اسباب کشی منزل کار یک نفره و یا دونفره نیست. خصوصا امروزه با افزایش لوازم منزل این کار دشواری به شمار می آید. در یک خانواده اگر فرزندانتان حضور دارند حتما  کمک بگیرید که حداقل کاری که میتوانند کنند لوازم خود را بسته بندی کنند.

کمک گرفتن از دوستان و اقوام برای بسته بندی لوازم و قرار دادن لوازم در کارتن و برچسب گذاری در روی کارتن کارها به بصورت سریعتر انجام میشود و باعث میشود این کار سخت با همراهی دوستان به محفلی گرم تبدیل شود. ولی توجه داشته باشیم با کمک گرفتن از افراد زیاد باعث شلوغی بدتر نشوید .

در آخر اسباب کشی آسان با برنامه ریزی و با کمک دیگران امکان پذیر است. البته صرف  پرداخت هزینه و اگر این کار بدون برنامه ریزی انجام شود باعث سردرگمی و سخت تر شدن اسباب کشی میشود. جایگاه و کاربرد کارتن اسباب کشی در جابجایی ها نقش مهمی دارد.

جهت مشاوره رایگان اسباب کشی و خرید کارتن اسباب کشی با ما در تماس باشید ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما می باشیم.

پ‌ن: کاربرد کارتن در اسباب کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *