بسته بندی, فروش کارتن در کرج, کارتن اسباب کشی, مقالات

خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

خرید کارتن اسباب کشی

خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت و کیفیت ارسال به سراسر کشور برای خدمت رسانی بیشتر به مشتریان گرامی خرید اینترنتی راه اندازی شده میتوانید با کلیک روی این لینک خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه بازار کارتن

بهترین فروشگاه برای خرید کارتن بسته بندی

  • اگر می‌خواهید کارتن اسباب کشی را درب منزل تحویل بگیرید.
  • اگر می خواهید کارتن اسباب کشی را به صورت حضوری خریداری کنید.
  • اگر ارزان ترین کارتن اسباب کشی را می خواهید.
  •  اگر می خواهید برای هر لوازم خانه خود کارتن اسباب کشی در اندازه های متنوع خریداری کنید.
  • اگر می خواهید جعبه های جابجایی را بر اساس شکل خریداری کنید.
  • اگر به دنبال جعبه های بسته بندی مقرون به صرفه هستید.
  •  اگر هنگام خرید جعبه پیشنهادات تخصصی می خواهید.

کرج کارتن بهترین پیشنهادات برای خرید کارتن اسبابکشی به شما می دهد.

جعبه های جابجایی و لوازم بسته بندی

طیف گسترده ای از جعبه های متحرک و لوازم بسته بندی با قیمت رقابتی را ارائه می دهیم که شامل نوار، کاغذ بسته بندی، نشانگرها، پدهای کاغذی، بسته بندی حباب دار و بسته بندی کششی می شود (لطفا تا زمانی که حرکت شما کامل نشده است از ترکیدن حباب ها خودداری کنید!). هنگام بسته بندی به یاد داشته باشید – هر چه کالا سنگین تر باشد، جعبه کوچکتر است.

این جعبه ۳ فوت مکعبی که اغلب به عنوان جعبه آباژور شناخته می شود به جای جعبه کوچک استفاده می شود. این جعبه برای نگهداری وسایلی مانند لوازم خانگی کوچکتر یا اسباب بازی های سبک تر کودکان مناسب است.
کارتن بزرگ
با ابعاد ۴.۵ فوت مکعب، این جعبه متحرک باید برای اشیاء بزرگتر مانند بالش، ملافه و حیوانات عروسکی استفاده شود.
جعبه فوق العاده بزرگ
مانند جعبه بزرگ، این جعبه ۶ فوت مکعبی باید برای اشیاء بزرگتر مانند لباس استفاده شود. به یاد داشته باشید – اگر وسایل سنگین را در این جعبه ها بسته بندی کنید، جابجایی آنها دشوارتر می شود.

جعبه تصویر یا آینه

یک جعبه چهار تکه که می تواند در اندازه های بزرگ یا کوچک باشد را می توان با تلسکوپی داخل و خارج سفارشی کرد. از کاغذ بسته بندی مچاله شده در گوشه ها برای افزودن بالشتک استفاده کنید و مطمئن شوید که آینه یا تصویر خود را قبل از قرار دادن در جعبه با لفاف حباب دار بپیچید.

جعبه های کمد لباس

اجازه می دهد لباس ها روی چوب لباسی حمل شوند. شامل یک میله فلزی در بالای جعبه برای آویزان کردن لباس.
جعبه برای جابجایی ظروف
بشکه، بشکه ظرف یا جعبه ظرف نیز نامیده می شود. این قوی ترین جعبه موجود است. بسته بندی اقلام شکننده و شکستنی مانند چینی؛ معمولا برای وسایل آشپزخانه استفاده می شود.
درج بسته ظروف

مقوایی که داخل جعبه های بسته ظروف می رود تا سلول های جداگانه ای را برای اقلام شکننده تشکیل دهد. درج قابل تنظیم؛ یک قطعه مقوای اضافی برای استفاده به عنوان سکوی پرشی برای بالشتک گنجانده شده است
جعبه های تخصصی

وقتی نوبت به بسته بندی می رسد، برخی از اقلام نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند. اینجاست که جعبه های متحرک تخصصی ما وارد می شوند! اینها برای رسیدگی به اقلام بسیار خاصی طراحی شده اند که به خوبی در جعبه های متحرک معمولی بسته بندی نمی شوند، که به حفظ امنیت وسایل شما در طول مدت جابجایی کمک می کند.

جعبه لامپ

با توجه به ماهیت و شکل انواع مختلف لامپ ها، جعبه لامپ هنگام جابجایی بسیار مفید است و لامپ های شما را با هر شکل و اندازه ای در هنگام بارگیری در کامیون های متحرک ما ایمن نگه می دارد.

جعبه تلویزیون

از میان همه چیزهایی که نمی خواهید در حین نقل مکان به خانه آسیبی به آنها وارد شود، تلویزیون در بالاترین لیست قرار دارد. این جعبه ها به گونه ای طراحی شده اند که از تلویزیون های صفحه تخت شما محافظت می کنند و از ایجاد هرگونه ترک و خط و خش در آنها جلوگیری می کنند.
مطمئن نیستید به چند جعبه نیاز دارید؟
از راهنمای جعبه استفاده کنید تا بفهمید چه تعداد برای جابجایی خود نیاز دارید.

خرید کارتن اسباب کشی با بهترین قیمت

به جای نگرانی در مورد اندازه کارتن های بسته بندی که نیاز دارید – یا تعداد آنها – پکیج کاملی را از کارتن اسباب کشی ارائه می دهیم که مستقیماً از کارخانه ارسال می شود. مهم نیست که از آپارتمان، خوابگاه یا خانه خارج می شوید، کرج کارتن پکیج کامل کارتن برای آن دارد. هنگامی که آماده خرید کارتن اسباب کشی هستید، می توانید لوازم بسته بندی را نیز از ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *