تولید کارتن در کرج, مقالات

جعبه آماده برای شال و روسری

جعبه آماده برای شال و روسری

جعبه آماده برای شال و روسری

آیا برند شال و روسری خاصی می فروشید که با برندهای دیگر تفاوت دارد؟ آیا میخواهید مشتریان بدانند برند شال و روسری شما از برندهای دیگر متمایز است؟ بهترین راه حل نوع ارائه شال و روسری به مشتریان می باشد. با استفاده از جعبه‌ آماده شال و روسری، این تمایز را به مشتری نشان دهید. ارائه شال و روسری در یک جعبه آماده شیک این پیغام را برای مشتری به همراه دارد که برند شما در بازار منحصر به فرد است. زیرا امروزه بسته بندی محصول اهمیت فوق العاده ای دارد. در نتیجه مشتری بین شما و دیگر رقبا تمایز قائل می شود.

چرا جعبه آماده برای شال و روسری در بازار تمایز ایجاد می کند؟

همانطور که می دانیم شال و روسری یک محصول پرطرفدار و پرفروش است. خانم ها علاقه خاصی به خرید شال و روسری برای مناسبت های مختلف و ست کردن با لباس های خود دارند. به همین ترتیب فروشگاه های شال و روسری زیادی چه در سطح شهر و مراکز خرید و چه به صورت مجازی در حال فروش برندهای مختلف شال ‌و روسری هستند.

اما چه عاملی باعث می شود که مشتریان به سمت یک برند یا فروشگاه خاص تمایل پیدا کنند. مسلما عوامل زیادی از جمله کیفیت و تنوع در طرح و رنگ و جنس دخیل هستند. اما در حال حاضر برند یا فروشگاهی موفق تر است که بتواند در بازار تفاوت ایجاد کند. امروزه تقریبا تمامی فروشگاه های شال و روسری از کیفیت و تنوع زیادی برخوردارند. بنابراین این عوامل باعث ایجاد تفاوت نمی شوند.

یکی از بهترین راه های ایجاد تفاوت در بازار، استفاده از بسته بندی خاص می باشد. جعبه آماده شال و روسری برند و فروشگاه شما را در بین رقبایتان متمایز کرده و توجه مشتریان را به خود اختصاص می دهند. همانطور که می دانیم اغلب فروشگاه ها شال و روسری ها را در یک نایلون ساده و نهایتا نایلون تبلیغاتی به مشتری تحویل می دهند.

بنابراین استفاده از جعبه آماده برای شال و روسری در ذهن مشتری می ماند چون بسته بندی خاص و منحصر به فردی است. تصور کنید در بین تمام فروشندگانی که شال و روسری را  در یک نایلون تحویل می دهند، شما با یک بسته بندی شیک در جعبه آن ها را تقدیم مشتری کنید. مسلما مشتری احساس لذت بخشی از خرید پیدا می کند. همچنین احساس می کند که یه محصول لوکس خریده و آن محصول ارزش پرداخت حتی پول بیشتری را نیز دارد.

مزایای جعبه آماده برای شال و روسری چیست؟

  • جعبه شال و روسری برند شما را حرفه ای و خاص نشان می دهد.
  • جعبه شال و روسری یک ابزار تبلیغاتی عالی به شمار می رود. زیرا مشتری از بسته بندی شما احساس رضایت کرده و شما را به همه معرفی می کند.
  • با چاپ لوگو و نام تجاری و اطلاعات تماس بر روی جعبه شال و روسری، علاوه بر اینکه تبلیغی موثر انجام داده اید، همیشه در دسترس مشتری بوده و هر زمان بخواهد با شما تماس گرفته و یا اطلاعات شما را به دوستان خود می دهد.
  • با استفاده از جعبه شال و روسری فروش خود را افزایش می دهید. زیرا در نهایت بسته بندی همه چیز است.
  • جعبه های شال و روسری سبک وزن هستند و حمل آن ها راحت است.
  • محصولات در جعبه های شال و روسری، مرتب و تمیز و بدون چروک باقی می مانند.
  • جعبه شال و روسری برای ارسال با پست نیز ایده آل هستند.

چرا شال و روسری جزء کالاهای پرفروش هستند؟

شال و روسری یکی از پر فروش ترین کالاهایی هستند که در بازار پوشاک ایران وجود دارند. اغلب گمان می کنند که خانم ها صرفا مصرف کنندگان شال و روسری در ایران می باشند. در حالی که بسیاری از آقایان نیز از انواع مختلف مدل های شال برای داشتن یک ظاهر شیک و جذاب استفاده می کنند. بخصوص شال در بین افراد هنرمند طرفداران بیشتری دارد.

ضمن اینکه بسیاری از خریداران شال و روسری آقایانی هستند که قصد خرید هدیه برای همسر، مادر و خواهر خود دارند. خانم ها نیز امروزه به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. و برخلاف گذشته حضور پررنگ تری در جامعه دارند. در نتیجه نیاز روز افزون به شال و روسری نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود.

کاربرد جعبه آماده برای شال و روسری در هدیه دادن چیست؟

شال و روسری همیشه جزء گزینه های ثابت جهت هدیه بوده و از هدایای پرطرفدار به شمار می روند. زیرا شال و روسری قیمت بسیار مناسبی دارند. همچنین کالایی هستند که همیشه مورد نیاز می باشند و خانم ها همیشه از داشتن شال و روسری های متنوع و با طرح های مختلف و رنگ بندی مختلف لذت می برند که مورد نیاز آن ها می باشد.

تهیه شال و روسری نیز بسیار آسان است. بنابراین جعبه آماده برای شال و روسری به دلیل اینکه بسته بندی آن را زیبا و راحت می کند. با استفاده از جعبه آماده برای شال و روسری نیازی به کادوپیچ کردن و خرید جعبه هدیه نیست. به راحتی با استفاده از روبان و کاغذ رنگی می توانید شال و روسری خریداری شده را هدیه دهید.

سایز جعبه آماده برای شال و روسری چگونه است؟

  • جعبه ایفلوت 3 لایه سایز 22×22×9 سانتی‌متر
  • جعبه ایفلوت 3 لایه سایز 23×15×6 سانتی‌متر
  • جعبه کرافت 1 لایه سایز 22/7×31×9 سانتی‌متر
  • جعبه کرافت 1 لایه سایز 21/8×15/5×6 سانتی‌متر
  • جعبه کرافت 1 لایه سایز 20×20×9/5 سانتی‌متر

جنس جعبه آماده برای شال و روسری چگونه است؟

جنس کارتن های جعبه آماده برای شال و روسری در دو نوع می باشد. نوع اول جنس سینگل با روکش کرافت می باشد که برای کارهای سنگین تر و ارسال پستی هم مناسب می باشد. نوع دیگر جعبه های آماده از جنس کاغذ کرافت 300 گرم می باشد که برای کارهای سبک مثل شال و روسری بسیار مناسب تر می باشند.

چه کسی از گرفتن یک شال یا روسری در یک جعبه آماده زیبا استقبال نمی کند. بسته بندی با کیفیت و جذاب همیشه مشتری را جذب می کند و بر میزان فروش تاثیر می گذارد. این یک بسته بندی ساده، راحت و در عین حال مقرون به صرفه و بسیار شیک می باشد، که حرفه ای بودن شما را نشان می دهد.

استفاده از جعبه آماده برای شال و روسری یعنی یک بسته بندی خاص که مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد و فروش شما را بالا می برد. بسیاری از فروشندگان شال و روسری در پی یافتن راه حل هایی برای فروش بیشتر و رقابت در بازار شال و روسری می باشند. آن ها سعی می کنند خدمات مختلفی را برای رقابت با رقیب های خود ارائه دهند و مشتری را به سمت خود جلب کنند. در این راه هزینه زیادی نیز بابت تبلیغات صرف می کنند. اما بسته بندی شیک یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این منظور می باشد. جعبه آماده شال و روسری علاوه بر زیبایی و بالابردن سطح برند شما، ابزار تبلیغاتی خوبی نیز می باشد. زیرا قابلیت چاپ لوگو و نام تجاری و هر نوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *