بسته بندی, مقالات, نایلون حبابدار

برای خرید نایلون حبابدار چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

خرید نایلون حبابدار

خرید نایلون حبابدار مناسب، گامی مهم در حفاظت از محصولات در حین حمل و نقل و انبارداری است. عوامل متعددی از جمله ضخامت نایلون، تعداد لایه‌ها، اندازه حباب‌ها و جنس آن بر قیمت و کارایی نایلون تأثیر می‌گذارند. برای محصولات شکننده، نایلون با ضخامت و تعداد لایه‌های بیشتر مناسب‌تر است. همچنین، اندازه حباب‌ها نیز بر میزان جذب ضربه تأثیرگذار است. بهتر است قبل از خرید، کاربرد نایلون و شرایط محیطی را در نظر گرفته و این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

تفاوت بین پلاستیک حبابدار درجه 1 و درجه 2

دانستن این نکته از این لحاظ مهم است که در هنگام خرید بتوانید محصول درجه 1 و 2 را از هم تشخیص بدهید.
رنگ نایلون درجه 1 روشن و رنگ نوع درجه 2 تیره و مایل به رنگ کرم می‌باشد.
ضخامت ضربه گیر درجه 2 از درجه 1 بیشتر است.
همچنین نایلون ضربه گیر درجه 2 از نوع درجه 1 نرم تر بوده و یک حالت چرب مانند دارد.

جدول تفاوت نایلون حباب دار درجه یک و درجه 2
نایلون حباب دار درجه 1نایلون حباب دار درجه 2
استفاده از مواد درجه یک در تولیداستفاده از مواد درجه دو  در تولید
رنگ شفافرنگ کدر یا تیره
حباب قویحباب نه چندان قوی
وزن کموزن بالا

وزن محصول در هر متر مربع

نایلون حباب دار به کیلوگرم فروخته می‌شود، اما به صورت متری استفاده می گردد؛ پس هرچه متراژ آن بیشتر باشد صرفه اقتصادی بالاتری دارد. معمولا وزن استاندارد پلاستیک حبابدار درجه 1 در هر متر مربع بین 100 الی 110 گرم، و درجه 2 در هر متر مربع بین 125 الی 140 گرم می‌باشد.
در مجموعه ما بسته به نیاز مشتری، وزن هر متر مربع حباب قابل تغییر است.

خرید مستقیم و بدون واسطه

اگر قصد خرید نایلون حبابدار در حجم بالا دارید، پیشنهاد ما خرید از تولید کننده بدون واسطه است. خوشبختانه به دلیل پیشرفت تکنولوژی شما می‌توانید به صورت مجازی از طریق مشاهده عکس و فیلم های یک مجموعه متوجه شوید که آیا آن مجموعه یک مجموعه تولیدی است یا بازرگانی.
مجموعه بازار کارتن یک مجموعه تولیدی بوده و می‌توانید انواع نایلون ضربه گیر حبابدار را بدون دخالت واسطه از ما خریداری کنید.

ارتباط پر بودن حباب های روی پلاستیک ضربه گیر با کیفیت آن

یکی دیگر از نکات مهمی که باید قبل از تهیه پلاستیک ضربه گیر مد نظر قرار دهید، کیفیت بابل یا حباب های روی پلاستیک است. هر چقدر حباب های رو نایلون پر تر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

تفاوت بین نایلون ضربه گیر دولایه و سه لایه

در صورت لمس نایلون ضربه گیر دو لایه شما حباب های روی پلاستیک را حس می‌کنید. در واقع این حباب ها روی یک لایه از نایلون قرار گرفته‌اند. اما در نایلون ضربه گیر سه لایه با لمس پلاستیک حبابدار هیچ حبابی را حس نمی‌کنید. زیرا لایه حباب ما بین دو نایلون قرار گرفته و پوشیده شده است.
از نظر مقاومتی ضربه گیر حبابدار سه لایه از دو لایه مقاوم تر است. اما وزنی پلاستیک حبابدار دو لایه از سه لایه سبک تر است. ولی از نظر انعطافی نیز دو لایه منعطف تر از سه لایه می‌باشد.

وزن نایلون و حجم و تعداد در یک کیلو

هر یک در یک متر مربع نایلون حباب دار ما، 100 تا 110 گرم وزن داشته و این یعنی اینکه به دلیل سبک بودن نایلون‌های این شرکت، هر یک کیلوگرم نایلون چابک، حدود 9 تا 10 متر مربع نایلون حباب دار دارد؛ در حالی که در محصولات مشابه بازار، به دلیل وزن بالای نایلون، متر مربع آن در هر کیلوگرم پایین‌تر می‌باشد. بیشتر بودن متر مربع نایلون در هر کیلوگرم در محصولات بازار کارتن، به معنای بسته بندی محصولات بیشتر، یا در صورتی که هدفتان فروش است، به معنای سود بیشتر می‌باشد.
بنابراین اگر شما قصد خرید نایلون حبابدار به صورت کیلویی را داشته باشید، باید به وزن آن دقت کنید. نایلون هایی را انتخاب کنید که در عین حفظ کیفیت، وزن کمتری نیز داشته باشند.

فرآیند تولید

عامل دیگری که بر قیمت نایلون حبابدار تاثیر دارد، فرآیند تولید آن است. فرآیند تولید نایلون حبابدار، شامل مراحل مختلفی است که برای انجام آن ها، نیاز به دستگاه ها، نیروی انسانی، انرژی و زمان است. هر چه فرآیند تولید پیچیده تر و طولانی تر باشد، هزینه تولید بیشتر می شود و قیمت نایلون حبابدار افزایش می یابد. بنابراین، قیمت نایلون حبابدار، با توجه به فرآیند تولید آن، متفاوت خواهد بود.

همکاری فروشگاه ها و توزیع‌کنندگان معتبر در سراسر ایران با بازار کارتن

بازار کارتن پیشرو در تولید انواع نایلون حبابدار، فروش محصولات خود را صرفا به شکل عمده و به صورت کیلویی انجام می‌ دهد‌. به دلیل ارائه محصولات با کیفیت برتر و قیمت‌های رقابتی، شاهد افزایش مداوم تقاضا برای محصولات خود است. بنابراین به منظور توسعه دسترسی مشتریان محترم به محصولات متنوع بازار کارتن در اقصی نقاط ایران، به دنبال ایجاد همکاری های استراتژیک با فروشگاه‌ها و توزیع‌کنندگان معتبر در زمینه محصولات پلاستیکی و نایلونی است.

این همکاری‌ها به ما امکان می‌دهد تا محصولات خود را به صورت گسترده‌تری در سراسر کشور توزیع کنیم. به این ترتیب، دسترسی بهتری برای مشتریان فراهم آوریم. بنابراین از تمامی فروشگاه‌های علاقه‌مند به همکاری دعوت به عمل می‌آوریم تا به عنوان فروشنده محصولات ما، در این مسیر همراه ما باشند. ما متعهدیم که نایلون حبابدار را به صورت عمده و با شرایط ویژه به همکاران فروش خود ارائه دهیم. تا آن‌ها بتوانند این محصولات را با اطمینان کامل به مشتریان خود عرضه کنند.

بازار کارتن با افتخار از سابقه درخشان خود در زمینه تولید محصولات پلیمری و رضایت مشتریان به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند یاد می‌کند. امیدواریم که با همکاری فروشگاه‌های معتبر در سراسر ایران، بتواند خدماتی شایسته تر به مشتریان ارائه دهد و موجبات دسترسی هر چه سریع تر و راحت تر را به محصولات بازار کارتن در سراسر ایران فراهم آورد. ما به دنبال ایجاد روابط تجاری پایدار و موفقیت مشترک هستیم و از همه تلاش‌های خود برای دستیابی به این هدف استفاده خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط همکاری و نحوه توزیع محصولات، لطفا با ما تماس بگیرید. ما منتظر همکاری با شما هستیم و به ارائه بهترین خدمات و محصولات به شرکای تجاری خود متعهدیم.

پ‌ن: خرید نایلون حبابدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *